Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19606
Название: Реклама як ефективний інструмент маркетингу
Авторы: Панченко Т. І.
Ключевые слова: реклама
інструменти реклами
маркетинг
інформація
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Панченко Т. І. Реклама як ефективний інструмент маркетингу / Т. І. Панченко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 290–293.
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено аналіз переваг та недоліків методів реклами з метою дослідження її, як ефективного інструменту маркетингу. Визначено місце кожного з методів реклами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19606
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Панченко_290.pdf381,38 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.