Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19534
Назва: Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послуг
Інші назви: Маркетинг партнерских отношений в системе образовательных услуг
Marketing of partner relationships in the system of educational services
Автори: Притиченко Т. І.
Ус М. І.
Притыченко Т. И.
Ус М. И.
Pritychenko T. I.
Us M. I.
Теми: маркетинг
партнерські відносини
освітні послуги
партнер
концепція маркетингу партнерських відносин
партнерские отношения
образовательные услуги
концепция маркетинга партнерских отношений
marketing
partnerships
educational services
partner
concerted marketing partnerships
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Притиченко Т. І. Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послуг / Т. І. Притиченко, М. І. Ус // «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця»: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 31 травня-1 червня 2018 р.: тези доп. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018 - С. 145-146.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутість партнерських відносин та обгрунтувано доцільність впровадження концепції маркетингу партнерських відносин у сфері освітніх послуг. Определена сущность партнерских отношений и обоснована целесообразность внедрения концепции маркетинга партнерских отношений в сфере образовательных услуг. The essence of partnership relations is defined and the expediency of introducing the concept of marketing of partnership relations in the field of educational services is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19534
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.