Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463
Название: | Psychological and pedagogical aspects of distance learning |
Авторы: | Urazova S. |
Ключевые слова: | distance learning psychological patterns self-study communicative barrier curriculum communicator cognitive activity |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Urazova S. Psychological and pedagogical aspects of distance learning / S. Urazova // Science, Research, Development. Pedagogy: Monografia Pokonferencyjna, 30.03.2018-31.03.2018. - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2018. – P. 97-100. |
Краткий осмотр (реферат): | The concept of distance learning education form that enables students to access education materials, virtual simulators and other technological solutions as well as get support and tutorial instructions from lecturers and methodology experts on the permanent basis, which provide for effective learning was studied. The role of distance learning as a form of learning process organization in higher education establishments was considered. The psychological and pedagogical aspects of distance learning programmes development were regarded. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
статья_роттердам_уразова.pdf | 301,7 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.