Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463
Назва: Psychological and pedagogical aspects of distance learning
Інші назви: Психологічні та педагогічні аспекти дистанційного навчання
Психологические и педагогические аспекты дистанционного обучения
Автори: Urazova S.
Уразова С. В.
Теми: distance learning
psychological patterns
self-study
communicative barrier
curriculum
communicator
cognitive activity
дистанційне навчання
психологічні закономірності
самоосвіта
комунікативний бар’єр
навчальний план
комунікатор
пізнавальна діяльність
дистанционное обучение
психологические закономерности
самообразование
коммуникативный барьер
учебный план
коммуникатор
познавательная деятельность
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Urazova S. Psychological and pedagogical aspects of distance learning / S. Urazova // Science, Research, Development. Pedagogy: Monografia Pokonferencyjna, 30.03.2018-31.03.2018. - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2018. – P. 97-100.
Короткий огляд (реферат): The concept of distance learning education form that enables students to access education materials, virtual simulators and other technological solutions as well as get support and tutorial instructions from lecturers and methodology experts on the permanent basis, which provide for effective learning was studied. The role of distance learning as a form of learning process organization in higher education establishments was considered. The psychological and pedagogical aspects of distance learning programmes development were regarded. Було вивчено поняття дистанційної форми навчання, яка дозволяє студентам отримати доступ до навчальних матеріалів, віртуальних симуляторів та інших технологій, а також постійно отримувати підтримку та інструкції до навчання від викладачів та методистів. Було вивчено роль дистанційного навчання як форми організації навчального процесу у внз. Було розглянуто психологічні та педагогічні аспекти розробки програм дистанційного навчання. Изучено понятие дистанционной формы обучения, которая позволяет студентам получить доступ к учебным материалам, виртуальным симуляторам и другим технологиям, а также постоянно получать поддержку и инструкции к обучению от преподавателей и методистов. Изучена роль дистанционного обучения как формы организации учебного процесса в вузах. Рассмотрены психологические и педагогические аспекты разработки программ дистанционного обучения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463
Розташовується у зібраннях:Статті (П) 2018 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_роттердам_уразова.pdf301,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.