Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19443
Назва: Поняття «взаємодія» в сучасному педагогічному просторі
Автори: Петренко В. О.
Теми: професійна взаємодія
міжкультурна взаємодія
педагогічна взаємодія
суб’єкт - суб’єктна взаємодія
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Петренко В. О. Поняття «взаємодія» в сучасному педагогічному просторі / В. О. Петренко // Дослідження із суспільних наук у 2018 році: матер. XV міжнар. наук.-практ. конф., м. Краматорськ, 16 лютого 2018 р. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – С. 52-55.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи науковців до поняття «взаємодія» в психолого-педагогічних дослідженнях. З’ясовано, що вчені досліджують такі аспекти феномена: суб’єктні позиції учасників, ступень «активності» учасників, змістовий компонент взаємодії, змістовий компонент спілкування; форми взаємодії; форми соціально-психологічних відносин учасників взаємодії. Розглянуто структуру та класифікацію педагогічної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19443
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.