Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19443
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетренко В. О.-
dc.date.accessioned2018-09-03T08:44:35Z-
dc.date.available2018-09-03T08:44:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПетренко В. О. Поняття «взаємодія» в сучасному педагогічному просторі / В. О. Петренко // Дослідження із суспільних наук у 2018 році: матер. XV міжнар. наук.-практ. конф., м. Краматорськ, 16 лютого 2018 р. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – С. 52-55.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19443-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи науковців до поняття «взаємодія» в психолого-педагогічних дослідженнях. З’ясовано, що вчені досліджують такі аспекти феномена: суб’єктні позиції учасників, ступень «активності» учасників, змістовий компонент взаємодії, змістовий компонент спілкування; форми взаємодії; форми соціально-психологічних відносин учасників взаємодії. Розглянуто структуру та класифікацію педагогічної взаємодії.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectпрофесійна взаємодіяuk
dc.subjectміжкультурна взаємодіяuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectсуб’єкт - суб’єктна взаємодіяuk
dc.titleПоняття «взаємодія» в сучасному педагогічному просторіuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.