Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19398
Назва: Програми лояльності в маркетинговій діяльності туристичних підприємств
Інші назви: Программы лояльности в маркетинговой деятельности туристических предприятий
Loyalty programs in marketing activities of tourism enterprises
Автори: Алдошина М. В.
Aldoshyna M. V.
Теми: програма лояльності
маркетинг взаємовідносин
лояльність
споживча поведінка
багаторівневі та партнерські програми
авіакомпанії
залученість споживачів
программа лояльности
маркетинг взаимоотношений
лояльность
потребительское поведение
многоуровневые и партнерские программы
авиакомпании
вовлеченность потребителей
loyalty program
relationship marketing
loyalty
consumer behavior
airlines
consumer involvement
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Алдошина М. В. Програми лояльності в маркетинговій діяльності туристичних підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина // Інфраструктура ринку. – 2018. -№ 16. – С. 52 – 57. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/16-2018.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні аспекти впровадження програм лояльності в маркетингову діяльність туристичних підприємств. Визначені основні фактори що сприяють формуванню лояльності споживчої поведінки. Запропоновано складові елементи процесу розробки програм лояльності. Розглянуто основні найбільш поширені види програм лояльності за системою цінового заохочення клієнтів, а також багаторівневі та партнерські програми. Зазначено, що не зважаючи на широке застосування даних програм в діяльності туристичних підприємств, значний відсоток споживачів досі не є їх учасниками. В ході дослідження окреслено основні причини низької залученості клієнтів до програм лояльності на прикладі програми «Panorama Club» авіакомпанії МАУ. Запропоновано шляхи подолання суперечливого ставлення клієнтів авіакомпанії МАУ до участі у програмах лояльності. В статье рассмотрены теоретические аспекты внедрения программ лояльности в маркетинговую деятельность туристических предприятий. Определены основные факторы способствующие формированию лояльности потребительского поведения. Предложены составляющие элементы процесса разрабтки программ лояльности. Рассмотрены основные наиболее распространенные виды программ лояльности по критерию ценового поощрения клиентов, а также многоуровневые и партнерские программы. Отмечено, что несмотря на широкое применение данных программ в деятельности туристических предприятий, значительный процент потребителей до сих пор не являются их участниками. В ходе исследования определены основные причины низкой вовлеченности клиентов в программы лояльности на примере программы «Panorama Club» авиакомпании МАУ. Предложены пути преодоления противоречивого отношения клиентов авиакомпании МАУ относительно участия в программах лояльности. The article considers theoretical aspects of loyalty programs introduction in the marketing activities of tourism enterprises. The main forces which shape consumer loyalty are identified. Elements of the loyalty programs developing process are proposed. The most common types of loyalty programs according to the criterion of client’s price promotion, as well as multi-level and partner programs are considered. It is noted that despite the widespread of these programs in the tourism enterprises activities, a significant percentage of consumers are not parties to them. The search, through the examples of Ukraine international airlines «Panorama club program», identified the main reasons of the low involvement of clients in loyalty programs. The ways of increase the number of participants in loyalty programs are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19398
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf345,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.