Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19398
Title: Програми лояльності в маркетинговій діяльності туристичних підприємств
Other Titles: Программы лояльности в маркетинговой деятельности туристических предприятий
Loyalty programs in marketing activities of tourism enterprises
Authors: Алдошина М. В.
Aldoshyna M. V.
Keywords: програма лояльності
маркетинг взаємовідносин
лояльність
споживча поведінка
багаторівневі та партнерські програми
авіакомпанії
залученість споживачів
программа лояльности
маркетинг взаимоотношений
лояльность
потребительское поведение
многоуровневые и партнерские программы
авиакомпании
вовлеченность потребителей
loyalty program
relationship marketing
loyalty
consumer behavior
airlines
consumer involvement
Issue Date: 2018
Citation: Алдошина М. В. Програми лояльності в маркетинговій діяльності туристичних підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина // Інфраструктура ринку. – 2018. -№ 16. – С. 52 – 57. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/16-2018.
Abstract: У статті розглянуто теоретичні аспекти впровадження програм лояльності в маркетингову діяльність туристичних підприємств. Визначені основні фактори що сприяють формуванню лояльності споживчої поведінки. Запропоновано складові елементи процесу розробки програм лояльності. Розглянуто основні найбільш поширені види програм лояльності за системою цінового заохочення клієнтів, а також багаторівневі та партнерські програми. Зазначено, що не зважаючи на широке застосування даних програм в діяльності туристичних підприємств, значний відсоток споживачів досі не є їх учасниками. В ході дослідження окреслено основні причини низької залученості клієнтів до програм лояльності на прикладі програми «Panorama Club» авіакомпанії МАУ. Запропоновано шляхи подолання суперечливого ставлення клієнтів авіакомпанії МАУ до участі у програмах лояльності. В статье рассмотрены теоретические аспекты внедрения программ лояльности в маркетинговую деятельность туристических предприятий. Определены основные факторы способствующие формированию лояльности потребительского поведения. Предложены составляющие элементы процесса разрабтки программ лояльности. Рассмотрены основные наиболее распространенные виды программ лояльности по критерию ценового поощрения клиентов, а также многоуровневые и партнерские программы. Отмечено, что несмотря на широкое применение данных программ в деятельности туристических предприятий, значительный процент потребителей до сих пор не являются их участниками. В ходе исследования определены основные причины низкой вовлеченности клиентов в программы лояльности на примере программы «Panorama Club» авиакомпании МАУ. Предложены пути преодоления противоречивого отношения клиентов авиакомпании МАУ относительно участия в программах лояльности. The article considers theoretical aspects of loyalty programs introduction in the marketing activities of tourism enterprises. The main forces which shape consumer loyalty are identified. Elements of the loyalty programs developing process are proposed. The most common types of loyalty programs according to the criterion of client’s price promotion, as well as multi-level and partner programs are considered. It is noted that despite the widespread of these programs in the tourism enterprises activities, a significant percentage of consumers are not parties to them. The search, through the examples of Ukraine international airlines «Panorama club program», identified the main reasons of the low involvement of clients in loyalty programs. The ways of increase the number of participants in loyalty programs are suggested.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19398
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf345,07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.