Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19322
Назва: Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Особенности маркетингових факторов обеспечения международной конкурентоспособности предприятия
Features of marketing factors of ensuring the international competitiveness of the enterprise
Автори: Астахова І. Е.
Астахова И. Э.
Astakhova I. E.
Теми: міжнародна конкурентоспроможність
міжнародний ринок
фактори конкуренції
конкурентне середовище
конкурентний статус
международная конкурентоспособность
международный рынок
факторы конкуренции
конкурентная среда
конкурентный статус
international competitiveness
international market
competitive factors
competitive environment
competitive status
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства / І. Е. Астахова // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2018. – Вип. 1 (13) – С. 65-68.
Короткий огляд (реферат): В статі досліджено чинники забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Виявлено їх значущість для успішного функціонування національних підприємств на міжнародному ринку. Проаналізовано класифікацію факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Представлено структуру конкурентного середовища підприємства. Виявлено взаємозв’язок основних складових міжнародної конкурентоспроможності, конкурентних переваг і конкурентного статусу підприємства. В статье исследованы факторы обеспечения международной конкурентоспособности предприятия. Выявлена их значимость для успешного функционирования национальных предприятий на международном рынке. Проанализирована классификация факторов влияния на конкурентоспособность предприятия. Представлена структура конкурентной среды предприятия. Выявлена взаимосвязь основных составляющих международной конкурентоспособности, конкурентных преимуществ и конкурентного статуса предприятия. In the article the factors of ensuring the international competitiveness of the enterprise were investigated, their significance for the successful functioning of national enterprises in the international market was revealed. The classification of factors of influence on enterprise competitiveness was analyzed. The structure of the company's competitive environment was presented. The interrelation of the main components of international competitiveness, competitive advantages and competitive status of the enterprise was revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19322
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Астахова.pdf351,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.