Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18391
Назва: Аналіз структурних компонент системи електронного навчання
Інші назви: Анализ структурных компонентов системы электронного обучения
Analysis of structural components of the electronic education system
Автори: Климнюк В. Є.
Климнюк В. Е.
Klymniuk V. Y.
Теми: структурні компоненти
електронне навчання
інструментальні засоби
інформаційний простір
предметна область
структурные компоненты
электронное обучение
инструментальные средства
информационное пространство
предметная область
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Климнюк В. Є. Аналіз структурних компонент системи електронного навчання / В. Є. Климнюк // Scientific Journal «ScienceRise» – 2017. – №10(39). - С. 28-30.
Короткий огляд (реферат): В дослідженні запропоновано методичний підхід до структуризації системи електронного навчання. Сформовано перелік учасників освітнього процесу в системі електронного навчання і проведено їх детальний аналіз. Досліджено специфічні риси інструментальних засобів і інформаційного простору E-learning. Спроектовано структуру предметної області E-learning, на основі якої можна приймати рішення про координацію процесів, які мають місце при застосуванні електронного навчання.
В исследовании предложен методический подход к структуризации системы электронного обучения. Сформирован список участников образовательного процесса в системе электронного обучения и проведения их детальный анализ. Исследована специфические черты инструментальных средств и информационного пространства E-learning. Спроектирован структуру предметной области E-learning, на основе которой можно принимать решение о координации процессов, которые имеют место при применении электронного обучения.
The research proposes a methodical approach to structuring the e-learning system. The list of participants in the educational process in the system of electronic learning has been formed and their detailed analysis has been carried out. The specific features of the tools and information space of E-learning are explored. The structure of the subject area of E-learning has been designed, on the basis of which it is possible to make decisions on the coordination of the processes taking place in the application of e-learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18391
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Климнюк.pdf466,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.