Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18267
Назва: Recommendations for the formation of personal educational systems for students
Інші назви: Рекомендації при формуванні персональних навчальних систем для студентів
Рекомендации при формировании персональных обучающих систем для студентов
Автори: Proskurnina N. V.
Проскурніна Н. В.
Проскурнина Н. В.
Теми: personal training systems
use of Moodle
educational content
electronic environment e-Learning
персональні начальні системи
використання Moodle
освітній контент
електронне середовище e-Learning
персональные обучающие системы
использование Moodle
образовательный контент
электронная среда e-Learning
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Proskurnina N. V. Recommendations for the formation of personal educational systems for students / N. V. Proskurnina // Problems and perspectives in European education development, 21st–24th of November 2017, Prague Institute for Qualification Enhancement, Prague, Czech Republic. - 2017. – p. 27-28.
Короткий огляд (реферат): The advantages and disadvantages of the implementation of personal educational systems in Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics are analyzed, the feasibility and effectiveness of using such interactive components as electronic multimedia publications, textbooks, online monitoring in the educational process of higher education, taking into account the component of independent work of students are substantiated.
Проаналізовані переваги та недоліки впровадження персональних навчальних систем в ХНЕУ ім. С. Кузнеця, обґрунтовано доцільність та ефективність використання таких інтерактивних складових як електронні мультимедійні видання, підручники, проведення онлайн контролю у освітньому процесі вищої школи з урахуванням складової самостійної роботи студентів.
Проанализированы преимущества и недостатки внедрения персональных обучающих систем в ХНЭУ им. С. Кузнеца, обоснована целесообразность и эффективность использования таких интерактивных составляющих как электронные мультимедийные издания, учебники, проведение онлайн контроля в образовательном процессе высшей школы с учетом составляющей самостоятельной работы студентов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18267
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Проскурніна Н.В..pdf127,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.