Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18224
Назва: Формирование конкурентних преимуществ на основе эффективного использования маркетингових активов предприятия
Інші назви: Формування конкурентних переваг на основі ефективного використання маркетингових активів підприємства
Formation of competitive advantages of the company on the basis of effective marketing potential
Автори: Астахова И. Э.
Астахова І. Е.
Astakhova I. E.
Теми: маркетинговый потенциал
стратегии развития
маркетинговое обеспечение
конкурентные преимущества
маркетинговий потенціал
стратегії розвитку
маркетингове забезпечення
конкурентні переваги
market potential
development strategy
marketing support
competitive advantages
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Астахова И. Э. Формирование конкурентних преимуществ на основе эффективного использования маркетингових активов предприятия / И. Э. Астахова // Конкурентоспроможність та інновації; проблеми науки та практики : матер. міжн-ї науково-практ. конф., 17–18 лист. 2017 р. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – С. 287–291.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено научно-практическое задание по использованию маркетингового потенциала в процессе формирования конкурентных преимуществ предприятия. Определены принципы маркетингового обеспечения формирования стратегии развития экспортного потенциала промышленного предприятия , разработана схема этого процесса с учетом внутренних и внешних факторов.
Розглянуто науково-практичне завдання щодо використання маркетингового потенціалу в процесі формування конкурентних переваг підприємства. Визначено принципи маркетингового забезпечення формування стратегії розвитку експортного потенціалу промислового підприємства, розроблено схему цього процесу із урахуванням внутрішніх і зовнішніх факторів
Problems of the market support of the strategy formation for the development of the export potential of an industrial enterprise. The important scientific problem of the formation of a strategy for the development of the export potential of industrial enterprises was considered. The principles of the strategy formation for the development of the export potential of an industrial enterprise were identified and the informational scheme of this process, which includes the internal and external flows of information, was designed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18224
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астахова_ тези.pdf130,31 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.