Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1781
Title: НЕОБХІДНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СУЧАСНИХ УМОВАХ УПРАВЛІННЯ
Authors: Власенко Ю. А.
Keywords: маркетингові дослідження
управління
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Власенко Ю.А. Необхідність і роль маркетигових досліджень у сучасних умовах управління / Ю.А. Власенко // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 50 - 51
Abstract: Обґрунтувано необхідність і роль маркетингових досліджень у сучасних умовах управління; розглянуто алгоритм проведення маркетингових досліджень та його вдосконалення.
Обоснованы необходимость и роль маркетинговых исследований в современных условиях управления; рассмотрен алгоритм проведения маркетинговых исследований и его усовершенствование.
The necessity and role of marketing research under modern conditions of management are grounded; the algorithm of running the marketing research and its improvement are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1781
Appears in Collections:№ 16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.