Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16932
Title: Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризи
Other Titles: Маркетинговые стратегии управления предприятием в условиях кризиса.
Alternative concepts of crisis management of industrial enterprise.
Authors: Костіна О. М.
Костина О. Н.
Kostina O. M.
Keywords: криза
маркетингова стратегія
ринок
діагностика
стадії антикризового управління
кризис
маркетинговая стратегия
рынок
диагностика
стадии антикризисного управления
сrisis
marketing strategy
market
diagnostics
crisis management stages
Issue Date: 2017
Citation: Костіна О. М. Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризи / О. М. Костіна // Сучасні проблеми управління підприємствами: міжнар. науково-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. – Х.: Видавець ФОП Панов А.М., 2017. – С. 184-185
Abstract: Маркетингові дослідження та розроблені в результаті стратегії розглядаються як базова інформація для прийняття антикризових управлінських рішень, спрямованих на стабілізацію діяльності і вихід організації з кризи. Проаналізовано послідовність розробки і логіку моделей формування стратегії поведінки підприємства на ринку, на основі яких обирається головний напрямок концентрації зусиль організації щодо виходу з кризи за рахунок маркетингових можливостей – ключову маркетингову стратегію. Розглянуто види маркетингових стратегій в залежності від стадії антикризового управління.
Маркетинговые исследования и разработанные в результате стратегии рассматриваются как базовая информация для принятия антикризисных управленческих решений, направленных на стабилизацию деятельности и выход организации из кризиса. Проанализированы последовательность разработки и логика моделей формирования стратегии поведения предприятия на рынке, на основе которых избирается главное направление концентрации усилий организации по выходу из кризиса за счет маркетинговых возможностей – ключевую маркетинговую стратегию. Рассмотрены виды маркетинговых стратегий в зависимости от стадии антикризисного управления.
Marketing services and resources are rooted in the result of the strategy to be looked at as a basic information for the management of the crisis management programs, which are aimed at stabilizing the financial situation and the organization of the crisis. Analyzed the sequence of logic and strategy formation patterns of behavior on the market on which elected the main direction of focusing the organization to resolve the crisis through the marketing opportunities – a key marketing strategy. Considered types of marketing strategies depending on the stage of crisis management.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16932
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.