Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16932
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКостіна О. М.-
dc.contributor.authorКостина О. Н.-
dc.contributor.authorKostina O. M.-
dc.date.accessioned2017-06-27T08:30:50Z-
dc.date.available2017-06-27T08:30:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКостіна О. М. Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризи / О. М. Костіна // Сучасні проблеми управління підприємствами: міжнар. науково-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. – Х.: Видавець ФОП Панов А.М., 2017. – С. 184-185en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16932-
dc.description.abstractМаркетингові дослідження та розроблені в результаті стратегії розглядаються як базова інформація для прийняття антикризових управлінських рішень, спрямованих на стабілізацію діяльності і вихід організації з кризи. Проаналізовано послідовність розробки і логіку моделей формування стратегії поведінки підприємства на ринку, на основі яких обирається головний напрямок концентрації зусиль організації щодо виходу з кризи за рахунок маркетингових можливостей – ключову маркетингову стратегію. Розглянуто види маркетингових стратегій в залежності від стадії антикризового управління.en_US
dc.description.abstractМаркетинговые исследования и разработанные в результате стратегии рассматриваются как базовая информация для принятия антикризисных управленческих решений, направленных на стабилизацию деятельности и выход организации из кризиса. Проанализированы последовательность разработки и логика моделей формирования стратегии поведения предприятия на рынке, на основе которых избирается главное направление концентрации усилий организации по выходу из кризиса за счет маркетинговых возможностей – ключевую маркетинговую стратегию. Рассмотрены виды маркетинговых стратегий в зависимости от стадии антикризисного управления.en_US
dc.description.abstractMarketing services and resources are rooted in the result of the strategy to be looked at as a basic information for the management of the crisis management programs, which are aimed at stabilizing the financial situation and the organization of the crisis. Analyzed the sequence of logic and strategy formation patterns of behavior on the market on which elected the main direction of focusing the organization to resolve the crisis through the marketing opportunities – a key marketing strategy. Considered types of marketing strategies depending on the stage of crisis management.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectкризаen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectдіагностикаen_US
dc.subjectстадії антикризового управлінняen_US
dc.subjectкризисen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectдиагностикаen_US
dc.subjectстадии антикризисного управленияen_US
dc.subjectсrisisen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectdiagnosticsen_US
dc.subjectcrisis management stagesen_US
dc.titleМаркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризиen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые стратегии управления предприятием в условиях кризиса.en_US
dc.title.alternativeAlternative concepts of crisis management of industrial enterprise.en_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.