Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16906
Назва: Сутність та змістовна характеристика послуги як бази управління
Інші назви: Сущность и содержательная характеристика услуги как базы управления
Essential and content characteristics of the services as database of management
Автори: Коюда В. О.
Коюда В. А.
Koiuda V. O.
Теми: цінність послуги
невіддільність виробництва і споживання
характеристика послуги
контакт суб’єктів
номенклатура
ценность услуги
неотъемлемость производства и потребления
характеристика услуги
контакт субъектов
service value
the inalienability of production and consumption
service characteristics
contact of subjects
nomenclature
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Коюда В. О. Сутність та змістовна характеристика послуги як бази управління [Електронний ресурс] / В. О. Коюда // Економіка та суспільство. – 2017. - №9. – Режим доступу до журналу: http://www.economyandsociety.in.ua
Короткий огляд (реферат): Досліджено ключові розбіжності сфери послуг згідно різних точок зору щодо визначення послуги за складовими та ряд особливостей до управління процесом виробництва-споживання послуг з урахуванням попиту й пропозиції на ринку послуг. Наведена характеристика особливостей послуг, які слід використовувати для ефективного управління на основі взаємозв’язків суб’єктів при наданні та отримання послуг. Виокремленні основні відмінності, які пов’язані з маркетингом і менеджментом послуг і які дозволять ефективно управляти усією номенклатурою послуг та розвитком суб’єкту господарювання у конкурентному середовищі.
Исследованы ключевые различия сферы услуг на основе разных точек зрения по определению услуги по составляющим и ряд особенностей для управления процессом производства-потребления услуги с учетом спроса и предложения на рынке услуг. Приведена характеристика особенностей услуг, которые необходимо использовать для эффективного управления на основе взаимосвязей субъектов при предоставлении и получении услуг. Выделены основные отличия, которые связаны с маркетингом и менеджментом услуг и которые позволяют эффективно управлять номенклатурой услуг и развитием субъекта хозяйствования в конкурентной среде.
Key differences in service sector on basis of different points of view on the definition of service by components and number of features for managing the production-consumption process of service with accounting demand and supply at the services market are explored. Characteristics of features of services for effective managementon the basis of the interrelationships of subjects when they are providing and receiving services are described. Main differences that are associated with marketing and management of services and allowed effectively manage nomenclature and development of business entity in competitive environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16906
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.