Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14669
Назва: Логіко-семантична структура формування конкурентних переваг підприємства
Автори: Полякова Я. О.
Полякова Я. А.
Polyakova Y. O.
Теми: конкурентні переваги
відмітні характеристики
стратегія
логіко-семантична структура
сильні сторони підприємства
конкурентные преимущества
отличительные характеристики
стратегия
логико-семантическая структура
сильные стороны предприятия
Competitive Advantages
distinguishing characteristics
strategy
logical and semantic structure
strong sides of the enterprise
Дата публікації: 2016
Видавництво: ВД «Інжек»
Бібліографічний опис: Полякова Я. О. Логіко-семантична структура формування конкурентних переваг підприємства / Я. О. Полякова //Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: Міжн. науково-практ. Конфер. 17-18 листопада 2016р. - Х. ВД «Інжек». – С. 208-212
Короткий огляд (реферат): За результатами проведеного дослідження удосконалено сутність логіко-семантичної структури формування конкурентних переваг підприємства на основі концепції факторів виробництва за ступенем їх субстанційної або акциденційної сутності прояву, що дозволяє акцентувати управлінські дії та підвищити результативність управлінських рішень з пошуку базисних основ формування конкурентоспроможності
По результатам проведенного исследования усовершенствована сущность логико-семантической структуры формирования конкурентных преимуществ предприятия на основе концепции факторов производства в зависимости от степени их субстанциальной или акциденционной сущности проявления, что позволяет акцентировать управленческие действия и повысить результативность управленческих решений в процессе выявления базисных основ формирования конкурентоспособности
By results of carrying out the study improvement essence logical and semantic structure the formative competitive benefits enterprise based on the concept of factors of production in dependence from degree of substantial or aktsydentional essence manifestations, something allows us to accent management action and improve performance management decisions in the process of identifying bases the competitiveness formation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14669
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези конференция Полякова 2016.pdf118,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.