Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14563
Title: Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятия
Other Titles: Маркетинговий підхід у формуванні конкурентних переваг підприємства.
Marketing approach to forming competitive advantages of the enterprise
Authors: Астахова И. Э.
Астахова І. Е.
Astakhova I. E.
Keywords: маркетинг
конкурентное преимущество
конкурентоспособность
рынок
развитие
маркетинг
конкурентна перевага
конкурентоспроможність
ринок
розвиток
marketing
competitive advantage
competitiveness
market development
Issue Date: 2016
Citation: Астахова И. Э. Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятия / И. Э. Астахова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 17-18 листопада 2016 р. м. Харків. – Харків: ФОП Лібуркіна, 2016. – С. 287-291.
Abstract: В работе обосновывается целесообразность использования маркетингового подхода в управлении конкурентоспособностью для обеспечения формирования на реализации конкурентных преимуществ предприятия на целевых рынках
У роботі обґрунтовується доцільність використання маркетингового підходу в управлінні конкурентоспроможністю для забезпечення формування на реалізації конкурентних переваг підприємства на цільових ринках.
The work substantiates the feasibility of using marketing approach to management of competitiveness to ensure the realization of competitive advantages of enterprises in the target markets
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14563
Appears in Collections:Статті (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.