Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14227
Назва: Использование индивидуального подхода в физическом воспитании студентов на занятиях различной направленности
Інші назви: Використання індивідуального підходу у фізичному вихованні студентів на заняттях різної спрямованості
Using of individual approach to physical training of students in activities of different directivity
Автори: Барыбина Л. Н.
Боровская О. Ю.
Репко Е. А.
Барибіна Л. М.
Боровська О. Ю.
Репко О. О.
Barybina L. N.
Borovskaja O. Y.
Repko E. A.
Теми: студенты
методика
силовые виды спорта
единоборства
индивидуализация
психофизиология
студенти
методика
силові види спорту
єдиноборства
індивідуалізація
психофізіологія
students
technique
individualization
psychophysiology
power sports
combat sports
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова
Бібліографічний опис: Барыбина Л.Н. Использование индивидуального подхода в физическом воспитании студентов на занятиях различной направленности / Л. Н. Барыбина, О. Ю. Боровская, Е. А. Репко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія №15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури/фізична культура і спорт/» 36 Наукових праць / За ред. Г.М. Арзютова. – К:Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2016. – Випуск 5 (75) 16. – С. 6-10.
Короткий огляд (реферат): В статье показано влияние авторской методики индивидуализации физического воспитания на физическое и функциональное состояние студентов, занимающихся силовыми видами спорта и единоборствами. Представлена возможность практического применения методики индивидуализации физического воспитания в высших учебных заведениях. В исследовании приняли участие 152 студента. Установлено, что для успешного построения учебно-тренировочного процесса, необходимо учитывать особенности структуры психофизиологических возможностей и физической подготовленности студентов. Определено, что у студентов экспериментальных групп улучшились показатели функциональных, психофизиологических возможностей и физической подготовленности
У статті показано вплив авторської методики індивідуалізації фізичного виховання на фізичний і функціональний стан студентів, що займаються силовими видами спорту і єдиноборствами. Представлена можливість практичного застосування методики індивідуалізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах. У дослідженні взяли участь 152 студента. Встановлено, що для успішної побудови навчально-тренувального процесу, необхідно враховувати особливості структури психофізіологічних можливостей і фізичної підготовленості студентів. Визначено, що у студентів експериментальних груп покращилися показники функціональних, психофізіологічних можливостей і фізичної підготовленості
It is shown the influence of the author's technique of individualization of physical education on physical and functional condition of the students involved in power sports and combat sports in this article. It was shown the possibility of practical application of technique of individualization of physical education in universities. Author's technique of individualization of physical education of students of higher educational establishments includes a: the distribution of students in sport specialization in accordance with their individual characteristics, and the individualization of the educational process in each section. The study involved 152 students. It was determined the index level of physical and functional readiness, psychophysiological possibilities of students and it was conducted a factor analysis of 21 indicators of complex testing. It was established that it is necessary to take into account the structural features of the psychophysiological features and physical fitness of students for the successful construction of the training process, and to develop adequate training programs for students. It was defined, that it was improved functional performance, psycho physiological capabilities and physical readiness of the students of the experimental groups. It is shown that the application of the author's methodology of individualization of physical education in power sports and combat sports helps to optimize the learning process and improve physical condition. It is of great importance carrying out of employment according to the level of readiness and the predisposition of students for effective training, physical development and health improvement
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14227
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.