Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12947
Назва: Основные факторы повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса
Інші назви: Основні чинники підвищення соціальної відповідальності суб'єктів господарювання і їх маркетингу в світі глобальної економічної кризи
The main factors increase the social responsibility of business entities and their marketing in the light of the global economic crisis
Автори: Орлов П. А.
Орлов П. А.
Orlov P. A.
Теми: глобальный финансовый кри¬зис
экономический кризис
социальная ответственность
социально ответственный марке¬тинг
государственное регулирование экономики
экономическая система
банковская система
маркетинговая деятельность
«теневая» экономика
глобальна фінансова криза
економічна криза
соціальна відповідальність
соціально відповідальний маркетинг
державне регулювання економіки
економічна система
банківська система
маркетингова діяльність
«тіньова» економіка
the global financial crisis
economic crisis
social responsibility
socially responsible marketing
government regulation of the economy
the economic system
the banking system
marketing activity
the "shadow" economy
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТЕС
Бібліографічний опис: Орлов П. А. Основные факторы повышения социальной ответсвенности субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса / П. А. Орлов // Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф.26-27травня 2016р., м.Одеса / Одеськ. нац-ний політех-ний ун-т. - Одеса: ТЕС,- 2016. — С. 214
Короткий огляд (реферат): Розглянуто ключові складові соціальної відповідальності суб'єктів господарювання. Дано визначення соціально-відповідального маркетингу та економічної системи країни. Виявлено причини та описані наслідки низької соціальної відповідальності суб'єктів господарювання в різних країнах. Запропоновано пріоритетні напрямки виходу з кризи
Рассмотрены ключевые составляющие социальной ответственности субъектов хозяйствования. Дано определение социально-ответственного маркетинга и экономической системы страны. Выявлены причины и описаны последствия низкой социальной ответственности субъектов хозяйствования в разных странах. Предложены приоритетные направления выхода из кризиса.
The key components of social responsibility of business entities are considered. The definition of socially responsible marketing and economic system of the country. The causes and consequences are described low social responsibility of business entities in different countries. Proposed priority ways out of the crisis
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12947
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каф_экономики_и_маркетинга _Орлов_П.А._Статья.PDF434,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.