Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12614
Назва: Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга – важный фактор повышения качества продукции и жизни
Інші назви: Соціальна відповідальність суб'єктів господарювання і їх маркетингу – важливий фактор підвищення якості продукції й життя
Social responsibility of subjects of managing and their marketing – an important factor of improvement of quality of products and life
Автори: Орлов П. А.
Orlov P. A.
Теми: соціальна відповідальність
соціально-орієнтований маркетинг
економічна криза
державне регулювання економіки
маркетингова діяльність
социальная ответственность
социально-ориентированный маркетинг
экономический кризис
государственное регулирование экономики
маркетинговая деятельность
social responsibility
socially oriented marketing
economic crisis
state regulation of economy
marketing activity
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНЕУ
Бібліографічний опис: Орлов П. А. Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга – важный фактор повышения качества продукции и жизни / П.А. Орлов // Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів ІІІ міжнар. наук.- практ. конф., 12-13 квітня 2016 р. – К.: КНЕУ. – С. 55–60
Короткий огляд (реферат): The existing scientific and methodical approaches to ensuring social responsibility of subjects of managing and their marketing activity are considered. On the basis of the analysis of level of state regulation of a social orientation of the entities in the different countries recommendations about development of economy in the conditions of a world economic crisis are made.
Рассмотрены существующие научно-методические подходы к обеспечению социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинговой деятельности. На основе анализа уровня государственного регулирования социальной направленности предприятий в разных странах даны рекомендации по развитию экономики в условиях глобального экономического кризиса.
Розглянуто існуючі науково-методичні підходи до забезпечення соціальної відповідальності суб'єктів господарювання та їх маркетингової діяльності. На основі аналізу рівня державного регулювання соціальної спрямованості підприємств у різних країнах надані рекомендації з розвитку економіки в умовах глобальної економічної кризи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12614
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орлов_П_А_Тезис.pdf348,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.