Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12352
Title: Удосконалення нормативно-правової бази як основа розвитку соціально відповідального маркетингу в Україні
Other Titles: Усовершенствование нормативно-правовой базы как основание для развития социально ответственного маркетинга в Украине
Improvement of the legal framework as a basis for the development of the social responsibility of marketing in Ukraine
Authors: Нагаївська Д. Ю.
Нагаивская Д. Ю.
Nagaivska D. Y.
Keywords: соціально відповідальний маркетинг
нормативно-правова база
державне регулювання
соціальна відповідальність бізнесу
социально ответственный маркетинг
нормативно-правовая база
государственное регулирование
социальная ответственность бизнеса
social responsibility of business
legal framework
state regulation
social responsibility of marketing
Issue Date: 2011
Publisher: ХНЕУ
Citation: Нагаївська Д. Ю. Удосконалення нормативно-правової бази як основа розвитку соціально відповідального маркетингу в Україні / Д. Ю. Нагаївська // Управління розвитком. Збірник наукових робіт – №3 (100) – Харків, ХНЕУ, 2011. – С. 82-84.
Abstract: Розглянуто теоретичні основи становлення соціально відповідального маркетингу. Надано рекомендації щодо удосконалення нормативно-правової бази України.
Рассмотрены теоретические основы становления социально ответственного маркетинга. Предоставлены рекомендации по усовершенствованию нормативно-правовой базы Украины.
In the article theoretical basis of the social responsibility marketing formation is considered. Recommendations for improvement of the regulatory and legal framework of Ukraine are provided.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12352
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нагаївська Д.Ю._05_стаття.pdf143,43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.