Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1199
Назва: Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємства
Автори: Чижова О. В.
Теми: маркетинг
планування
маркетингове планування
підприємство
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Чижова О. В. Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємства / О. В. Чижова // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 4 - 6
Короткий огляд (реферат): Розглянуто значення маркетингового планування на сучасних українських підприємствах та основні його положення. Розроблено рекомендації з питань тривалості горизонту планування
This article deals with the importance of marketing planning in modern Ukrainian enterprises and its fundamentals. Recommendations for length of forecasting time-frame are also suggested
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1199
Розташовується у зібраннях:№11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.