Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1199
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧижова О. В.-
dc.date.accessioned2012-11-28T12:54:26Z-
dc.date.available2012-11-28T12:54:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧижова О. В. Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємства / О. В. Чижова // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 4 - 6en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1199-
dc.description.abstractРозглянуто значення маркетингового планування на сучасних українських підприємствах та основні його положення. Розроблено рекомендації з питань тривалості горизонту плануванняen_US
dc.description.abstractThis article deals with the importance of marketing planning in modern Ukrainian enterprises and its fundamentals. Recommendations for length of forecasting time-frame are also suggesteden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectмаркетингове плануванняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.titleМаркетингове планування як основа успішної діяльності підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc330.341.1en_US
Располагается в коллекциях:№11



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.