Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11277
Title: Удосконалення збутової стратегії підприємства з метою підвищення ефективності його роботи на зовнішньому ринку
Other Titles: Совершенствование сбытовой стратегии предприятия с целью повышения эффективности его работы на внешнем рынке
Improvement of distribution strategy for the company in order to improve its operation on the international market
Authors: Борщевська В. Д.
Борщевская В. Д.
Borshchevska V. D.
Keywords: збут
розподіл
збутова стратегія
розширення ринкiв
конкурентоспроможність
сбыт
распределение
сбытовая стратегия
расширение рынков
конкурентоспособность
marketing
distribution
marketing strategy
exports
competitiveness
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Борщевська В. Д. Удосконалення збутової стратегії підприємства з метою підвищення ефективності його роботи на зовнішньому ринку Удосконалення збутової стратегії підприємства з метою підвищення ефективності його роботи на зовнішньому ринку : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / В. Д. Борщевська.– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Abstract: Дипломну роботу присвячено узагальненню теоретико-методичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування ефективної збутової стратегії підприємства за умов здійснення підприємством міжнародної діяльності. Об’єктом дослідження виступає процес управління збутовою стратегією підприємства. Предметом дослідження є науково-методичні та практичні аспекти формування і реалізації збутової стратегії ДП «Завод хімічних реактивів»
Дипломную работу посвящено обобщению теоретико-методических основ и разработке практических рекомендаций по формированию эффективной сбытовой стратегии предприятия в условиях осуществления предприятием международной деятельности. Объектом исследования выступает процесс управления сбытовой стратегией предприятия. Предметом исследования является научно-методические и практические аспекты формирования и реализации сбытовой стратегии ГП «Завод химических реактивов»
The diploma thesis is devoted to the generalization of theoretical and methodical foundations and development of practical recommendations to form effective marketing strategy of enterprise under the international activity conditions. The object of research is the process of company marketing strategy management. The subject of research is scientifically, methodological and practical aspects of marketing strategy organization and realization SP “Plant for Chemical Reagents”
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11277
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕПОЗИТАРИЙ Борщевська В. Д 2016.pdf148,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.