Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11277
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорщевська В. Д.-
dc.contributor.authorБорщевская В. Д.-
dc.contributor.authorBorshchevska V. D.-
dc.date.accessioned2016-04-13T07:59:42Z-
dc.date.available2016-04-13T07:59:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорщевська В. Д. Удосконалення збутової стратегії підприємства з метою підвищення ефективності його роботи на зовнішньому ринку Удосконалення збутової стратегії підприємства з метою підвищення ефективності його роботи на зовнішньому ринку : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / В. Д. Борщевська.– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11277-
dc.description.abstractДипломну роботу присвячено узагальненню теоретико-методичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування ефективної збутової стратегії підприємства за умов здійснення підприємством міжнародної діяльності. Об’єктом дослідження виступає процес управління збутовою стратегією підприємства. Предметом дослідження є науково-методичні та практичні аспекти формування і реалізації збутової стратегії ДП «Завод хімічних реактивів»en_US
dc.description.abstractДипломную работу посвящено обобщению теоретико-методических основ и разработке практических рекомендаций по формированию эффективной сбытовой стратегии предприятия в условиях осуществления предприятием международной деятельности. Объектом исследования выступает процесс управления сбытовой стратегией предприятия. Предметом исследования является научно-методические и практические аспекты формирования и реализации сбытовой стратегии ГП «Завод химических реактивов»en_US
dc.description.abstractThe diploma thesis is devoted to the generalization of theoretical and methodical foundations and development of practical recommendations to form effective marketing strategy of enterprise under the international activity conditions. The object of research is the process of company marketing strategy management. The subject of research is scientifically, methodological and practical aspects of marketing strategy organization and realization SP “Plant for Chemical Reagents”en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectрозподілen_US
dc.subjectзбутова стратегіяen_US
dc.subjectрозширення ринкiвen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectраспределениеen_US
dc.subjectсбытовая стратегияen_US
dc.subjectрасширение рынковen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectexportsen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleУдосконалення збутової стратегії підприємства з метою підвищення ефективності його роботи на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeСовершенствование сбытовой стратегии предприятия с целью повышения эффективности его работы на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeImprovement of distribution strategy for the company in order to improve its operation on the international marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕПОЗИТАРИЙ Борщевська В. Д 2016.pdf148,17 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.