Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11262
Назва: Удосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Інші назви: Совершенствование маркетингового анализа внешних ринков в экспортной деятельности предприятия
Improved market analysis of foreign markets in the export activity of the enterprise
Автори: Ніколайчук М. В.
Nikolaichuk M. V.
Теми: маркетинговий аналіз
зовнішні ринки
маркетингове дослідження
оперативний маркетинговій аналіз
маркетинговый анализ
маркетинговое исследование
оперативный маркетинговой анализ
market analysis
foreign markets
operational marketing analysis
strategic marketing analysis
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Ніколайчук М. В. Удосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / М. В. Ніколайчук .– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є теоретичні положення, методичні підходи і методи щодо обґрунтування, маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства. Обґрунтована класифікація методів маркетингового аналізу зовнішніх ринків. Розроблено комплекс методик поглибленого маркетингового аналізу зовнішніх ринків, проведено маркетинговий аналіз зовнішніх ринків
Предметом исследования являются теоретические положения, методические подходы и методы по обоснованию, маркетингового анализа внешних рынков в экспортной деятельности предприятия. Обоснованная классификация методов маркетингового анализа внешних рынков. Разработан комплекс методик углубленного маркетингового анализа внешних рынков, проведения маркетинговый анализ внешних рынков
The subject of research is theoretical positions, methodological approaches and methods to study, analyze marketing in export markets outside the enterprise. Reasonable classification methods of marketing analysis of foreign markets. The complex procedures depth marketing analysis of foreign markets, marketing analysis conducted foreign markets
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11262
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Repozitariy_Nikolaichuk.pdf151,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.