Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11262
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНіколайчук М. В.-
dc.contributor.authorNikolaichuk M. V.-
dc.date.accessioned2016-04-13T06:22:40Z-
dc.date.available2016-04-13T06:22:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНіколайчук М. В. Удосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / М. В. Ніколайчук .– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11262-
dc.description.abstractПредметом дослідження є теоретичні положення, методичні підходи і методи щодо обґрунтування, маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства. Обґрунтована класифікація методів маркетингового аналізу зовнішніх ринків. Розроблено комплекс методик поглибленого маркетингового аналізу зовнішніх ринків, проведено маркетинговий аналіз зовнішніх ринківen_US
dc.description.abstractПредметом исследования являются теоретические положения, методические подходы и методы по обоснованию, маркетингового анализа внешних рынков в экспортной деятельности предприятия. Обоснованная классификация методов маркетингового анализа внешних рынков. Разработан комплекс методик углубленного маркетингового анализа внешних рынков, проведения маркетинговый анализ внешних рынковen_US
dc.description.abstractThe subject of research is theoretical positions, methodological approaches and methods to study, analyze marketing in export markets outside the enterprise. Reasonable classification methods of marketing analysis of foreign markets. The complex procedures depth marketing analysis of foreign markets, marketing analysis conducted foreign marketsen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectзовнішні ринкиen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectоперативний маркетинговій аналізen_US
dc.subjectмаркетинговый анализen_US
dc.subjectмаркетинговое исследованиеen_US
dc.subjectоперативный маркетинговой анализen_US
dc.subjectmarket analysisen_US
dc.subjectforeign marketsen_US
dc.subjectoperational marketing analysisen_US
dc.subjectstrategic marketing analysisen_US
dc.titleУдосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeСовершенствование маркетингового анализа внешних ринков в экспортной деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeImproved market analysis of foreign markets in the export activity of the enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Repozitariy_Nikolaichuk.pdf151,56 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.