Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10279
Назва: Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання
Інші назви: Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинг услуг" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" заочной формы обучения
Tests and guidelines to them on the academic discipline "Services Marketing" for students of training direction 6.030507 "Marketing" of distance form of study
Автори: Алдохіна Н. І.
Алдохина Н. И.
Aldokhina N. I.
Теми: послуга
маркетинг послуг
комплекс маркетингу
якість послуг
посередницька діяльність
готельний та туристичний бізнес
банківський маркетинг
услуга
маркетинг услуг
комплекс маркетинга
качество услуг
посредническая деятельность
гостиничный и туристический бизнес
банковский маркетинг
services
services marketing
marketing mix
quality of service
agency business
hotel and travel industry
bank marketing
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання / укл. Н. І. Алдохіна; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 55 с. - Бібліогр.: с. 52-55+іл.
Короткий огляд (реферат): Уміщено контрольні завдання, що передбачають висвітлення теоретичних питань та розв'язання практичних завдань, які спрямовані на отримання та систематизацію теоретичних знань щодо маркетингу послуг, а також набуття практичних навичок маркетингової діяльності у сфері надання послуг. Завдання супроводжуються методичними рекомендаціями до їх виконання. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Помещены контрольные задания, предусматривающие раскрытие теоретических вопросов и решение практических заданий, которые направлены на получение и систематизацию теоретических знаний по маркетингу услуг, а также приобретение практических навыков маркетинговой деятельности в сфере предоставления услуг. Задания сопровождаются методическими рекомендациями по их выполнению. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
Test tasks are offered, including theoretical issues and solution of practical tasks aiming to obtain and systematize theoretical knowledge of services marketing, as well as acquire practical skills in the marketing activities in the service industry. The tasks are accompanied by guidelines to doing them. Recommended for students of economic specialities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10279
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015-Алдохіна Н. І..pdf814,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.