Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10279
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлдохіна Н. І.-
dc.contributor.authorАлдохина Н. И.-
dc.contributor.authorAldokhina N. I.-
dc.date.accessioned2015-10-01T07:49:23Z-
dc.date.available2015-10-01T07:49:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКонтрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання / укл. Н. І. Алдохіна; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 55 с. - Бібліогр.: с. 52-55+іл.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10279-
dc.description.abstractУміщено контрольні завдання, що передбачають висвітлення теоретичних питань та розв'язання практичних завдань, які спрямовані на отримання та систематизацію теоретичних знань щодо маркетингу послуг, а також набуття практичних навичок маркетингової діяльності у сфері надання послуг. Завдання супроводжуються методичними рекомендаціями до їх виконання. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.en_US
dc.description.abstractПомещены контрольные задания, предусматривающие раскрытие теоретических вопросов и решение практических заданий, которые направлены на получение и систематизацию теоретических знаний по маркетингу услуг, а также приобретение практических навыков маркетинговой деятельности в сфере предоставления услуг. Задания сопровождаются методическими рекомендациями по их выполнению. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.en_US
dc.description.abstractTest tasks are offered, including theoretical issues and solution of practical tasks aiming to obtain and systematize theoretical knowledge of services marketing, as well as acquire practical skills in the marketing activities in the service industry. The tasks are accompanied by guidelines to doing them. Recommended for students of economic specialities.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectмаркетинг послугen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectпосередницька діяльністьen_US
dc.subjectготельний та туристичний бізнесen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectуслугаen_US
dc.subjectмаркетинг услугen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectкачество услугen_US
dc.subjectпосредническая деятельностьen_US
dc.subjectгостиничный и туристический бизнесen_US
dc.subjectбанковский маркетингen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectservices marketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectagency businessen_US
dc.subjecthotel and travel industryen_US
dc.subjectbank marketingen_US
dc.titleКонтрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчанняen_US
dc.title.alternativeКонтрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинг услуг" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" заочной формы обученияen_US
dc.title.alternativeTests and guidelines to them on the academic discipline "Services Marketing" for students of training direction 6.030507 "Marketing" of distance form of studyen_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2015-Алдохіна Н. І..pdf814,3 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.