Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема international market
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 21
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Analysis of international markets: work program of the discipline for applicants for higher education specialty 292 "International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Murenets I. H.
2023
Economic diplomacy: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2019
Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international market
Androsova T. V.
;
Kot O. V.
;
Kozub V. O.
;
Chernуshova L. O.
2020
Global Economy: syllabus of the academic discipline for the students specialty 292 «International Economic Relations» second (master’s degree)
Lytvynenko A. O.
2023
International Finance. Guidelines to practical tasks and independent work of Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations", educational program "International Business"
Lebid O.
;
Lytvynenko A.
2022
International marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2022
Marketing activity of business: globalization focus
Dybach I.
;
Pankova K.
2022
Marketing as a key method of increasing international competitveness
Dybach I.
;
Pankova K.
2022
Quality of export products as a component of foreign economic strategy
Dybach I. L.
;
Samsonova V. Ye.
2022
The Company's Global Strategy as a Tool for Effective Competition: Managerial Issues, Advantages and Disadvantages
Iarmosh O.
2013
Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчання
Полякова Я. О.
;
Возненко Н. І.
;
Polyakova Y. O.
;
Voznenko N. I.
;
Полякова Я. А.
;
Возненко Н. И.
2018
Міжнародні торговельні відносини як основна форма міжнародного підприємництва
Бутенко Д. С.
;
Butenko D. S.
2015
Напрямки удосконалення крос-культурного менеджменту
Мавріду В. Ю.
;
Павленко Т. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
;
Pavlenko T. V.
2015
Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Мельников О. О.
;
Мельников О. А.
;
Melnykov O. O.
2018
Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Астахова І. Е.
;
Астахова И. Э.
;
Astakhova I. E.
2014
Розвиток міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємства
Лє Зієу Лінь
;
Ле Зиеу Линь
;
Le Dieu Linh
2014
Управління контрактною діяльністю при здійсненні зовнішньоторговельних операцій підприємства
Кузьмінова Ю. В.
;
Кузьминова Ю. В.
;
Kuzminova Y. V.
2017
Управління розвитком експортного потенціалу підприємства
Єрмолаєва І. Д.
;
Ермолаева И. Д.
;
Iermolaieva I. D.
2017
Управління розвитком експортного потенціалу підприємства
Карась М. Р.
;
Карась Н. Р.
;
Karas M. R.
2017
Управління розвитком експортного потенціалу підприємства
Баранник В. О.
;
Баранник В. А.
;
Barannyk V. O.