Просмотр собрания по группе - Тема international market

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 21  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Analysis of international markets: work program of the discipline for applicants for higher education specialty 292 "International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelMurenets I. H.
2023Economic diplomacy: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2019Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international marketAndrosova T. V.; Kot O. V.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.
2020Global Economy: syllabus of the academic discipline for the students specialty 292 «International Economic Relations» second (master’s degree)Lytvynenko A. O.
2023International Finance. Guidelines to practical tasks and independent work of Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations", educational program "International Business"Lebid O.; Lytvynenko A.
2022International marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2022Marketing activity of business: globalization focusDybach I.; Pankova K.
2022Marketing as a key method of increasing international competitvenessDybach I.; Pankova K.
2022Quality of export products as a component of foreign economic strategyDybach I. L.; Samsonova V. Ye.
2022The Company's Global Strategy as a Tool for Effective Competition: Managerial Issues, Advantages and DisadvantagesIarmosh O.
2013Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчанняПолякова Я. О.; Возненко Н. І.; Polyakova Y. O.; Voznenko N. I.; Полякова Я. А.; Возненко Н. И.
2018Міжнародні торговельні відносини як основна форма міжнародного підприємництваБутенко Д. С.; Butenko D. S.
2015Напрямки удосконалення крос-культурного менеджментуМавріду В. Ю.; Павленко Т. В.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.; Pavlenko T. V.
2015Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємстваМельников О. О.; Мельников О. А.; Melnykov O. O.
2018Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2014Розвиток міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємстваЛє Зієу Лінь; Ле Зиеу Линь; Le Dieu Linh
2014Управління контрактною діяльністю при здійсненні зовнішньоторговельних операцій підприємстваКузьмінова Ю. В.; Кузьминова Ю. В.; Kuzminova Y. V.
2017Управління розвитком експортного потенціалу підприємстваЄрмолаєва І. Д.; Ермолаева И. Д.; Iermolaieva I. D.
2017Управління розвитком експортного потенціалу підприємстваКарась М. Р.; Карась Н. Р.; Karas M. R.
2017Управління розвитком експортного потенціалу підприємстваБаранник В. О.; Баранник В. А.; Barannyk V. O.