Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28223
Название: International marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level
Авторы: Gron O. V.
Ключевые слова: marketing
product
international market
consumers
marketing research
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: International marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. O. V. Gron - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 13 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28223
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.5_Міжнародний маркетинг_Гронь О._АНГЛ.pdf392,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.