Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 80.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.
2022Світовий тренд прискорення стартапами інноваційних змін в Індустріі 4.0Внукова Н. М.
2022Новий публічний менеджмент – інноваційні напрямки змін у функціонуванні публічного сектору ПольщіВацьковські К. С.; Гордієнко Л. Ю.
2022Сучасний підхід до інноваційної політики держави в умовах євроінтеграціїОстроверх В. Г.
2022Планування інноваційного розвитку в контексті забезпечення економічної безпеки та управління змінамиГринчук Ю. С.; Кукса І. М.; Ткаченко Н. Е.; Параксєєва А. М.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2022Роль інноваціної діяльності на підприємствіЯворська Л. О.
2022Креативне управління інноваціями : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівняТомах В. В.
2022Конкурентоспроможність та інновації у спадщині професора Ростислава Колегаєва, учня видатного вченого Овсея Лібермана (до 100-річчя від дня народження)Внукова Н. М.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.