Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 212.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Визначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освітиКравченко Г. Ю.
2017Інноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладуПочуєва О. О.
2017Маркетинг і логістика освітніх послугРябова З. В.
2017Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятийОсьмачко С. А.
2017Доцільність договірної політики як основа удосконалення закупівельної логістики підприємстваПанчук А. С.; Гребенюк Т. О.
2012ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІСітніков Ю. В.
2012СОВРЕМЕННЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫШаповал Т. А.
2012ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТропов О. В.
2013РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У НАДАННІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГНазаренко І. С.
2013ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ УЛОВКИ ВЛИЯНИЯ НА ПОКУПАТЕЛЕЙМартынова В. В.; Халимон М. В.