Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 1629.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Про досвід засвоєння економіко-географічної лексики в ході тестувань на заняттях з «Економічної і соціальної географії світу» зі слухачами підготовчого відділення «Інновації та традиції у мовній підготовці іноземних студентів»Свинаренко Н. О.; Свинаренко Н. А.; Svinarenko N. O.
2018Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2018Ризик-орієнтований підхід суб’єктів первинного фінансового моніторингу до класифікації клієнтівВнукова Н. М.
2018Інноваційність теорії О. ЛіберманаВнукова Н. М.
2018Європейські напрями забезпечення доступу до фінансування інноваційного підприємництваВнукова Н. М.
2018Концептуальні аспекти формування ризик-орієнтованої системи протидії «відмиванню» коштів та фінансуванню тероризмуВнукова Н. М.
2018Євроінтеграційні напрями розвитку страхового ринку УкраїниВнукова Н. М.
2018Компетентнісний підхід у забезпеченні надання якісних освітніх послугРейман К.; Внукова Н. М.