Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9675
Назва: Розвиток управління маркетингом на підприємствах : монографія
Автори: Холодний Г. О.
Шумська Г. М.
Теми: організаційна структура маркетингу
функції організаційної структури маркетингу
функціонально-вартісний аналіз
матриця кадрового забезпечення розвитку організаційної структури маркетингу
«група кадрового моніторингу»
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вид. ХНЕУ
Бібліографічний опис: Розвиток управління маркетингом на підприємствах : монографія / Холодний Г. О., Шумська Г. М. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2010. – 256 с.
Короткий огляд (реферат): Подано теоретичне обґрунтування, методичне й організаційне забезпечення управління маркетингом на промислових підприємствах. Визначено склад латентних факторів та рівень їх впливу на управління маркетингом підприємств. Удосконалено класифікацію організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах. Розроблено ме-тодику формування ефективної структури управління маркетингом під-приємства на основі функціонально-вартісного аналізу. Запропоновано програму використання технологій аутсорсингу та лізингу в кадровому забезпеченні маркетингу підприємства. Рекомендовано для наукових співробітників, які досліджують про-блеми управління маркетингом, кадрового забезпечення маркетин-гових підрозділів, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, практичних робітників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9675
Розташовується у зібраннях:Монографії (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монография_Холодный_Шумская.pdf3,09 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.