Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9451
Title: Управління розробкою і реалізацією цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Other Titles: Управление разработкой и реализацией ценовой стратегии предприятия на внешнем рынке
Manage the development and implementation of pricing strategies on foreign markets
Authors: Рязанова А. І.
Рязанова А. И.
Ryazanovа A. I.
Keywords: Збут
експортна діяльність
цінова стратегія
ціна
собівартість
Сбыт
экспортная деятельность
ценовая стратегия
цена
себестоимость
Sales
export activity
pricing strategy
price
cost price
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Рязанова А. І. Управління розробкою і реалізацією цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.І. Рязанова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: В роботі досліджується теоретико-методичні забезпечення управління та реалізація ціновою стратегією діяльності підприємства. Розроблені рекомендації щодо оптимізації цінової стратегії та цінових знижок діяльності підприємства на зовнішніх ринках.
В работе исследуется теоретико - методические обеспечения управления и реализация ценовой стратегии деятельности предприятия . Разработаны рекомендации по оптимизации ценовой стратегии и ценовых скидок деятельности предприятия на внешних рынках
In this paper the theoretical - methodical maintenance of management and implementation of pricing strategy of the company. The recommendations on optimization of pricing strategy and price discounts of the company in foreign markets
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9451
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рязанова.pdf84,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.