Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7589
Назва: РАЗВИТИЕ РЕКЛАМЫ В УКРАИНЕ
Автори: Шкафенко Л. С.
Теми: рекламный рынок
бюджет рынка
рекламный бизнес
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Шкафенко Л.С. Развитие рекламы в Украине / Л.С. Шкафенко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 154 - 155
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена реклама как часть маркетинговых коммуникаций, в рамках которой производится распространение информации с целью привлечения внимания к объекту рекламирования. Рассмотрены также основные проблемы развития рекламного рынка в Украине и возможные пути их решения.
Розглянуто рекламу як частину маркетингових комунікацій, у рамках якої проводиться поширення інформації з метою залучення уваги до об'єкта рекламування. Розглянуто також основні проблеми розвитку рекламного ринку в Україні та можливі шляхи їх вирішення
Advertising was studied as part of marketing communications within which information is disseminated, in order to attract attention to the object of advertising. The basic problems of development of the advertising market in Ukraine and their possible solutions were examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7589
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкафенко.pdf242,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.