Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7284
Title: ПЛАНУВАННЯ НОВОГО ТОВАРУ
Authors: Лобас Ю. С.
Keywords: підприємство
планування
новий товар
форма
ідея
успіх
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Лобас Ю.С. Планування нового товару / Ю.С. Лобас // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 53 - 55
Abstract: Виділено обставини, що обумовлюють необхідність нових товарів для розвитку підприємства. Подано основні форми нових товарів. Висвітлено основні етапи процесу планування товарів та основні методи пошуку нових ідей товарів як одного з етапів процесу планування. Наведено основні чинники, що сприяють успіху нових товарів
Выделены обстоятельства, которые обусловливают необходимость новых товаров для развития предприятия. Представлены основные формы новых товаров. Освещены основные этапы процесса планирования товаров и основные методы поиска новых идей товаров как одного из этапов процесса планирования. Приведены основные факторы, способствующие успеху новых товаров.
The circumstances necessitating the development of new products for the company are highlighted. The basic forms of new products are described. The main stages of the planning process for goods and basic methods of finding new ideas of products are studied as one of the stages of the planning process. The main factors that contribute to the success of new products are given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7284
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лобас.pdf283,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.