Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7268
Title: ВЛИЯНИЕ РЕКЛАМЫ НА СТУДЕНЧЕСКУЮ МОЛОДЕЖЬ
Authors: Дограшвили М. Б.
Keywords: реклама
молодежь
студент
социально-психологические аспекты
потребитель
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Дограшвили М.Б. Влияние рекламы на студенческую молодёжь / М.Б. Дограшвили // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 33 - 35
Abstract: Рассмотрено влияние рекламы на студенческую молодежь, обобщены социально-психологические факторы влияния рекламы на студентов. Выявлены последствия рекламного воздействия на молодежь и особенности поведения студентов под воздействием рекламных сообщений.
Розглянуто вплив реклами на студентську молодь, узагальнено соціально-психологічні фактори впливу реклами на студентів. Виявлено наслідки рекламного впливу на молодь та особливості поведінки студентів під впливом рекламних повідомлень
Various aspects of influence of advertising on students are considered. Social and psychological factors of influence of advertising on students are generalized. Consequences of advertising impact on youth and features of behavior of students under the influence of advertising messages are revealed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7268
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дограшвили.pdf275,23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.