Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7249
Title: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Вернигор Є. В.
Keywords: маркетингова стратегія
реклама
підприємство
внутрішнє середовище
зовнішнє середовище
конкуренція
бізнес-планування
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Вернигор Є.В. Маркетингова стратегія підприємства / Є.В. Вернигор // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 27 - 28
Abstract: Розкрито актуальність теми, визначено мету, завдання й об'єкт дослідження, розглянуто питання формування маркетингової стратегії підприємства як ключового чинника, який дає можливість визначити процес формування конкурентних засад сучасних підприємств відповідно до умов зовнішнього середовища. Подано рекомендації щодо її вдосконалення
Раскрыта актуальность темы, определены цели, задачи и объект исследования, рассмотрены вопросы формирования маркетинговой стратегии предприятия как ключевого фактора, который дает возможность определить процесс формирования конкурентных основ современных предприятий в соответствии с условиями внешней среды. Даны рекомендации по ее усовершенствованию
The importance of the subject is stressed. The goal, objectives and the subject of the research are outlined, the question of forming a marketing strategy for a company is considered as a key factor that makes it possible to determine the formation process of competitive principles of modern enterprises according to environmental conditions. Recommendations for its improvement are given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7249
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вернигор.pdf271,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.