Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/705
Название: СУТНІСТЬ БРЕНДИНГУ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Уколова О. О.
Ключевые слова: бренд
брендинг
торгова марка
конкурентні переваги
маркетинг на підприємстві
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Колова О. О. сутність брендингу та його використання у діяльності вітчизняних підприємств / О. О. Уколова // Управління розвитком . 2012. №1. С.128-130
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність брендингу, його переваги і недоліки, вплив на споживачів і суспільство загалом. Визначено особливості застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку
The essence of branding, it’s advantages and disadvantages, the influence of branding on users and society on the whole are considered. The peculiarities of applying the concept of branding at the national market are identified
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/705
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.