Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/653
Назва: ГУДВІЛ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Козлова О. А.
Теми: курс акцій
гудвіл
фактор
ділова репутація
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Козлова О.А. Гудвіл як фактор підвищення вартості підприємства / О.А. Козлова // Управління розвитком. - 2012. - №6. - С. 92 - 93
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність поняття "гудвіл". Визначено вплив діяльності підприємства на його основні складові.
Essence of the concept "goodwill" is revealed. Influence of enterprise activity on its basic constituents is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/653
Розташовується у зібраннях:№6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козлова О.А. Гудвіл як фактор підвищення вартості підприємства.pdf338,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.