Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5318
Title: Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства
Other Titles: Усовершенствование управления международной рекламной деятельностью
Improving the management of international promotional activities
Authors: Сидорченко С. І.
Сидорченко С. И.
Sidorchenko S. I.
Keywords: реклама
міжнародна рекламна стратегія
маркетинг
комунікації
рекламні заходи
ЗМІ
Інтернет
виставкова та експозиційна діяльність
рекламна діяльність
международная рекламная стратегия
коммуникации
рекламные мероприятия
СМИ
Интернет
выставочная и экспозиционная деятельность
рекламная деятельность
advertising
international advertising strategy
marketing
communications
promotions
media
web
exhibition and exposition activities
promotional activities
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Сидорченко С.І. Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / С.І. Сидорченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Теоретико-методичні засади та процесс управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства. Розробка рекомендацій з удосконалення управління міжнародної рекламної діяльності.
Теоретико-методические основы и процесс управления международной рекламной деятельностью предприятия. Разработка рекомендаций по совершенствованию управления международной рекламной деятельности.
Theoretical and methodological base and the management of international promotional activities of the company. Recommendations on improving the management of international advertising..
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5318
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.