Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5152
Назва: Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовах
Автори: Скрипник О. О.
Теми: товар
товарна політика
маркетингові інструменти
маркетинговий комплекс
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Скрипник О. О. Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовах / О. О. Скрипник // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 155 - 157
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні елементи товарної політики підприємства. Приділено особливу увагу визначенню сутності товарної політики підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності на ринку в сучасних умовах господарювання.
The article describes the basic elements of commercial policy of a company. Particular attention should be paid to determining the nature of commercial policy of a company to ensure its competitiveness in the market in today's economic situation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5152
Розташовується у зібраннях:№10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.