Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5152
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСкрипник О. О.-
dc.date.accessioned2014-02-10T07:38:30Z-
dc.date.available2014-02-10T07:38:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСкрипник О. О. Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовах / О. О. Скрипник // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 155 - 157en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5152-
dc.description.abstractРозглянуто основні елементи товарної політики підприємства. Приділено особливу увагу визначенню сутності товарної політики підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності на ринку в сучасних умовах господарювання.en_US
dc.description.abstractThe article describes the basic elements of commercial policy of a company. Particular attention should be paid to determining the nature of commercial policy of a company to ensure its competitiveness in the market in today's economic situation.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectмаркетингові інструментиen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.titleОсновні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовахen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.6en_US
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.