Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5152
Title: Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовах
Authors: Скрипник О. О.
Keywords: товар
товарна політика
маркетингові інструменти
маркетинговий комплекс
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Скрипник О. О. Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовах / О. О. Скрипник // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 155 - 157
Abstract: Розглянуто основні елементи товарної політики підприємства. Приділено особливу увагу визначенню сутності товарної політики підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності на ринку в сучасних умовах господарювання.
The article describes the basic elements of commercial policy of a company. Particular attention should be paid to determining the nature of commercial policy of a company to ensure its competitiveness in the market in today's economic situation.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5152
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.