Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4778
Назва: USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCH
Автори: Podzyegun K.
Теми: focus group
research
market
interview
data
business
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Podzyegun K. USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCH / K. Podzyegun // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 167 - 169
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the use of focus groups in marketing research. The term "focus group" is defined. The process of using, strengths and weaknesses of this technique under various conditions are considered.
Розглянуто використання фокус-груп у маркетинговому дослідженні. Визначено поняття "фокус-група". Розглянуто процес використання, актуальність даної техніки, сильні та слабкі сторони за умов використання.
Рассмотрено использование фокус-групп в маркетинговом исследовании. Определено понятие "фокус-группа". Рассмотрен процесс использования, актуальность данной техники, сильные и слабые стороны при различных условиях использовании.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4778
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podzyegun K. USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCH.pdf248,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.