Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4510
Название: Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства
Авторы: Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: туристичне підприємство
конкурентна позиція
система кількісних маркетингових показників
імітаційна модель
оптимізаційна модель
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Кулєшова Н.В. Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Економіка і регіон. – 2013. – № 1. – С. 167–173.
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано модель вибору маркетингової стратегії туристичного підприємства. На підставі узагальненої системи кількісних показників оцінки ефективності маркетингової стратегії, розроблено модель вибору ефективного варіанту її реалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4510
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.