Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4252
Название: Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності
Другие названия: Проблемы определения эффективности маркетинговой деятельности
Problems of the evaluating of marketing activity efficiency
Авторы: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Ключевые слова: ефективність
результативність
маркетингова діяльність
эффективность
результативность
маркетинговая деятельность
efficiency
effectiveness
marketing activity
Дата публикации: 2011
Издательство: Київський науковий економічний центр
Библиографическое описание: Струпинська Н. В. Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності / Н. В. Струпинська //Стратегії інноваційної економіки України: проблеми, перспективи, теоретико-методологічний аспект: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 16-17 грудня 2011 р.). – Київ: Київський науковий економічний центр, 2011. - Ч.I. – С. 104-105
Краткий осмотр (реферат): У тезах окреслено головні проблеми визначення ефективності маркетингової діяльності; для оцінки ефективності маркетингової діяльності пропонується використовувати категорію результативності – ступінь досягнення запланованих результатів.
В тезисах выделены главные проблемы определения эффективности маркетинговой деятельности, для оценки эффективности маркетинговой деятельности предлагается использовать категорию результативности – степень достижения запланированных результатов.
The main problems of the evaluating of marketing activity efficiency are identified in the thesis; for evaluating marketing activity efficiency is proposed to use the category of effectiveness – the degree of the achievement of prospected results.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4252
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.