Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4237
Назва: Товарная политика в маркетинге
Автори: Киренкова В. М.
Теми: товарная политика
товар
качество товара
конкурентоспособность товара
товарная стратегия
маркетинг
маркетинговая среда
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Киренкова В. М. Товарная политика в маркетинге / В. М. Киренкова // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 95 - 97
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена роль товарной политики в деятельности фирмы, которая заклю¬чается в обеспечении устойчивой структуры ассортимента и поддержании конкурентоспособности товаров. Охарактеризованы существующие товарные стратегии, их преимущества и недостатки.
The role of commercial policy of a company providing a stable structure of the range and maintaining the competitiveness of the products has been discussed. The existing commodity strategies, their advantages and disadvantages have been characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237
Розташовується у зібраннях:№10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Киренкова В. М. Товарная политика в маркетинге.pdf375,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.